Alhamdulillah

Assalamualaikum wbt. / Salam sejahtera
Agak lama dah aku tak hupdate ini belog, bukannya ketandusan idea ke hapee tapi isnin lepas aku sudah pun start semester baru, yakni semester ketiga hulaweyy -_- cepat betul masa berlalu. Niat dihati suci nurani ini kunun kununnya nak hupdate macam macam, tapi apakandaya kelajuan internet di hostel amatlah memilukan hati. bila dah dapat line full buleh pula dia on off on off macam hareeem you know! Dalam entry kalini barangkali akan aku selit selit kejadian hari yang lepas lepas. Harini hari khamis 20|12|2012, cuti! kelas kununnya takde, tapi bila dah sampai rumah berubah pula jadual dekat portal kolej. memang seronot seronot  lah aku lenggang lenggang kangkung dekat rumah ni walhal ada kelas :p .Isnin lepas sepatutnya ada kelas tapi kengsel atas sebab sebab yang tertentu, jadi kami semua se-classmates berlibur sakan sana sini makan eskremm sundaekon mekdi seperti yang dijanjikan dan kami dok karaoke lagu macam macam genre hardcore pun ada selama dua jam melepaskan kegian-nan di hati setelah tiga minggu tak jumpa muahahahaa.. seronot ronot gilagila ah *mereka memang classmates yang terosem sekali :D.

Alhamdulillah, pada semester ketiga ni aku dapat lecturer baru. Beliau baru sahaja pulang daripada Jepun menguruskan beberapa tugasan di sana.. Beliau punyai soul ala ala remaja :D itu yang membuatkan kami sekelas bersemangat kobar kobar nak datang ke kelas. Beliau berpesan kepada kami, waktu dalam kelas anggaplah macam kita semua sedang bekerja dalam satu company sedang menjayakan segala tugasan yang diberi :D wahh acanggitulah! lagi buat aku bersemangat nak habiskann dip. Insya'allah Taala dalam empat kelas yang beliau akan ajar semuanya bakal berjalan dengan lancar. Kelas yang bakal beliau ajari sudah di kombinasikan begini (pengenalan animasi - asas pergerakan animasi - kesan kesan khas - animasi dua dimensi) jadi takdelah kami serabut kabut pening sana sini macam semester lepas yang rasa macam nak meletop kepala hotak ni. Yang buat aku kagum! beliau sudah pun ada company sendiri dan beliau adalah student first batch dalam kolej kami yang juga telah peroleh dip animasi. *kenyit mata sikit buat sir izam ;)

Alhamdulillah, harini bersamaan dengan 20hb12tahun2012 relay aku dengan si pujaan hati sudah pun genap selama satu tahun lapan bulan ;) moga moga hubungan kami akan kekal selama lamanya hingga ke akhir hayat, jangan lupa utuskan doa buat kami. Semoga hidup anda anda diberkati oleh Yang Maha Esa atas doa yang anda berikan. Aku seronot sekali tatkala celcom menghadiahi diskaun rm2 call atau text sepanjang satu hari hingga ke 23hb ni :'D Seronot seronot sampai tidur pun kami on call *hehe sila lah jeles even anda anda selalu merasa macam ni* Peluang macam ni susah nak bergolek kepada kami, jadi bila dah datang bergolek kami pun apalagiii sampai berasap lahh telinga ni. Sooner nor later kami akan tukar kepada plan digi fulaweyyy lagi lah syok weh! berduyun entry pasal on call akan aku update lepasni, dok canang satu dunia harini aku lah manusia paling bahagiaa di muka bumi muahahaha. #malam ni aku balik hostel semula :'(  selepas berjimba joli dengan mak ayah serta adik meng-celebrate ulangtahun kelahiran adik aku yang ke enam belas tahun. buibui semua =D esok pepagi buta pukul lapan pagi ada kelas.

10 comments:

ZWAN SABRI said...

Selamat berSemester 3.. and semoga bekekalan sampai syurga dengan si pujaan hati.. ;)

Anisa Hang Tuah said...

Good luck on your life :)

Annisa Mulia Razali said...

Wahhh, good luck for your study ^^
And for your love of course :D

#thelagidanlagi said...

moga dptt jg btas.
moga jodoh smpai surga.

alonso.apoyar said...

ZWAN SABRI
: Terima kasih dan terima kasih sangat sangat :')

alonso.apoyar said...

Anisa Hang Tuah
: Thanks, goodluck to you too =)

alonso.apoyar said...

Annisa mulia
:Thanks! ehehehhe ='D

alonso.apoyar said...

#thelagidanlagi yang jauh nun disana :D hohoho. moga moga bergitulah :) terima kasih teramat sangat.

Shereen Yahya said...

all the best :)

alonso.apoyar said...

Thanks shereen yahya =)