PROUD TO BE MALAYSIAN

|snapshoot sewaktu dinner di Johnnys|

Assalamualaikum wbt dan Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan yang ke-55 kepada seluruh rakyat di setiap pelosok Malaysia juga kepada rakyat Malaysia yang menetap mahupun belajar di luar negara Malaysia.  Hari ni dah masuk 13 Syawal 1433 Hijrah.. sedar tak sedar kita dah hampir tiba di penghujung tahun. Banyak lagi wishlist aku yang belum sempat nak buat :-O tapi takpe, insyaallah bilakala ada kesempatan maka akan terlaksanalah ia. wenggg~

Projek final sem2 under subject character design dah dapat, perghh menggila kena design character sendiri then create pakai paper clay. Makin nak habis sem makin beriban kerja -.-' Dengan kerja lukis potret lagi, macam macam projek tak settle lagi. Mintak kuatkan lah semangat aku ni.. Untuk minggu seterusnya bermula dari hari ni memang hidup aku dan rakan seperjuangan takkan terurus bagi membuktikan betapa bersungguhnya kami ini bekerja keras menyiapkan segala macam projek. 

Kepada rakan seperjuangan lain yang sibuk nari nari sana sini dekat Dataran Merdeka tadi tu, aku ucapkan tahniah and korang memang the best lah \m/ Selamat Kembali ke Kolej yang penuh dengan kebebanan di sekelling..hahaa. Apapun, segala kerja yang kita rasa sangat membebankan ni akan sangat berguna di masa hadapan. So, heyhoo..goodluck ye Liyana Kamarulzaman.

6 comments:

Liyana Izzati said...

Selamat Hari kemerdekaan :)

#thelagidanlagi said...

selamat hari merdeka
perjuangkan yg telah luput .
inshaAllah...

Pwincess said...

Happy Merdeka Day =D

Amirah Syafiqah said...

selamat hari merdeka :)

alonso.apoyar said...

Okay! terima kasih semua \m/

Halo Hasta said...

selamat hari merdeka for malaysia ;)