KAMI MONSTER

Assalamualaikum wbt.
#coursemate lelain tah kemana lah agaknya#

As usually, sedang sedang membikin drawing untuk assignment aku telah mengambil kesempatan untuk menukil cerita disini terletaknya blog aku.. faham? takfaham pergi sana belajar sastera, nak belajar sastera daripada aku pun boleh jugak..hahaaa kelaut gamaknya. 

Housemates sana sini busy men-settlekan assignment masing masing by laptop malahan aku by natural tangan meluahkan perasaan pada kertas putih -.- itulah kami monster buat tiap hari, memang takboleh lari daripada semua tu. takkan punya ada masa yang takde kerja drawing.. ayat bersepah (Y) Terasa tersangatlah rugi tadi sebab takdatang kelas grafik -.-' best katanya dari kami monster yang lelain.. kena design web katanya, woh masyuk kerja macam tulah yang membuatkan semangat aku membuak badak untuk belajar. 

Apahal lah masing masing muka macam tekincit? untuk pengetahuan kau orang yang terbaca entry ni -> Ini lah projek assigment kami monster yang keberapa entah, kami monster kena draw balik muka tekincit kami sebijik sebadak macam yang sedia ada pada gambar yang telah di-shoooot. Lately ni ramai teman se-batch menukar kos atas alasan banyak sangat drawing assignment -.- Jiwa tak teguh maka tak utuh lah pendirian mereka itu yang menukar kos. Berusaha adalah tangga kemenangan! Oleh itu, mari lah kita beramai ramai perjuangkan cita cita kecintaan masing masing dengan jiwa yang teguh lagi utuh agar kita mendapat apa yang kita impikan malah kita dapat menjadi kebanggaan manusiamanusia lelain.

2 comments:

#thelagidanlagi said...

hat no 1 tuh yg paling monster...
dia sihir kawan2 dia , suruh tukaq kos..

tapi , gua maseh x faham.
kos apa yg hampa semua tukaq??

alonso.apoyar said...

siapa hasut siapa? :D hahaaa. kami monster tak tukar kos, tapi ade la segelintir teman seperjuangan yang tukar kos dari Dip Animasi ke Dip Media