MARI TINGGAL DI MARIKH

Assalamualaikum wbt
salam sejahtera salam superbb kepada blogger semua? 
dah baca tak pasal BERITA SEBAK ni, okay..bagus bagus! apa kauorang rasa? nak meronta ronta, nak terbang ke marikh atau nak berlari langit? memang betul statement yang ni:
""Tambah Rafizi, perkara itu bukanlah sesuatu yang remeh walaupun jumlahnya hanyalah RM409,767 kerana ia melambangkan sikap sambil lewa kerajaan, bermula dari Perdana Menteri hinggalah ke menteri-menterinya menggunakan wang rakyat bagi kemewahan peribadi.“Dengan pendedahan-pendedahan setakat ini yang melibatkan menteri-menteri dan timbalan menteri, kami berpendapat sudah sampai masanya satu Suruhanjaya Diraja ditubuhkan bagi menyiasat penyelewengan wang rakyat oleh Perdana Menteri, menteri-menteri dan timbalan menteri yang telah didedahkan setakat ini.""
 Sebab, statement tu sendiri terjadi dekat keluarga aku, under ape diseleweng tak perlulah aku kasi tahu. tak elok mengaibkan orang kan. biarlah makhluk allah tu terima sendiri hukuman daripada Allah swt atas apa yang di dah buat. semoga dia sedar apa yang dia dah buat suatu hari ni, kita doakan ye :')
SEKIAN, BYE  
#sumber daripada blogger awesome .