saya ada lima ekor ikan?

Assalamualaikum wbt,
Iye..harini hari sabtu..daripada pagi sampai petang tadi aku juga mak ayah pergi merantau melaka :D cuci cuci mata isi isi perot.. ohh yee, semalam aku dapat gaji woo :D ayah cakap "mesti kau gigil gigil bila pegang duit banyak banyak tu kn?" hahaha.. memey la ayahku. Aku nak bagitahu ni, aku ada lima ekor ikan garpy tu. aku beli tadi pakai duit gaji aku taw :DD bangga lak, siap akuarium, batu batu, pokok(tapi tak letak,nyemak pulak), chlorine, makanan..semua sekali berharga lebih kurang rm20++.

Tapi malangnya..aku taktahu nak kasi nama apa, buntuu pula ye, :D takkan nak letak nama rosyam nor, farid kamil, zaiton sameon, putera william dan juga britney spears pulak kn? :D Jadi, kepada sesiapa yang ada cadangan juga nama-nama yang superbb fresh dari kebun manggis tu silalah berikan kepada aku, senang saja ye, tulis di feedback tu..tadi sahabat aku kasi nama ni
: ranger..transpomer,ulteloman,ninja tutle,ghost rider.ok?
haha, hebakk takk? aku minta tolong ye..beri suggestion!
#news update:: 6:22AM 11/3/2012 ikan tinggal 3, lagi 2 baru je rest in peace. aku tak reti jaga ikan :D hahar
::dengar dan tonton ni! aku suka, aku baru dengar td. 
jmpe kat majalah ROTTW aku beli tadi.
THE ALIF-KU BENAR CINTAKANMU
BYE

5 comments:

Haidah Hassan said...

bibi, ebbie, winie, yini, & last sekali fish! hahah nama ikan haidah dulu.. guppy jugak :) tapi dah mati dah tak pandai jaga hahaha. anyway.. join contest haidah :D mekasih ;)

inspire bunny said...

cik bunny cadangkan nama jiji, jojo, dan joey.

FIZGRAPHIC said...

bg nama joyah joyih joyuh..hahaha

alonso.apoyar said...

kerkerr. :D eksklusif woo

Aqilarin said...

3 je kan LOL. hereby i name them as Biebie, Buebue, Baaba XD