setop mongsyen

Assalamualaikum wbt.
sidala sidali cikebum cikebum selamat hari sabtu hari tanpa beg plastik, haritu beta duduk merepek dalam kelas tatkala menyiapkan ratusan drawing ala kanak kanak tadika melukis asas bulat, tiga segi, serta petak. muka pun naik petak jadi beta bersama dayang dayang intan laksamana pun bergabung cikebum cikebum tangkap gambar pakai webkem leptop dayang intan laksamana yang bernama momo. 130frames taw gif ni, tepuk le sikit tangan dekat atas meja tu hihikk XD baru gempak. ohh btw, terima kasih kepada yanie dan akma | contest saya si blogger awesome beta dah dapat hadiah nye :* mmuehhh! kalau loading gif ni tunggu lah sampai bergerak ye..
*kelik pada gambar kalau nak tengok lebih jelas hohoho*
itu je, byee XD 

2 comments:

Syarafi[skyforce331] said...

Fi pun pernah buat sto mongsyeng mi


Korg comey!!!

alonso.apoyar said...

sto mongsyeng :D lagi kelaut. hhohho yoh fie! pernah tengok kan fie pernah tunjuk