LIKU LIKU HARI AKU PADA EID ADHA 1433H

Assalamualaikum wbt.
Petang raya takde buat hapee hapee oleh itu aku pun hupdate le belog hoemgeee osem le sangat ni :D Sementara menunggu cinta hati tersayang melaksanakan hal beliau dahulu gua pun kepikiran yang gua tak hupdatee pasai ghaya lagi kan XD tak tegar lah kalau gua tak hupdatee, acane nak jadi blogger pemes, kan kan? haktuihtuihh propa lebih je aku ni. 

Haahh! harini kan hari raya, pagi kan ada solat sunat raya.. tatkala gua enak enak tidur terdengar suara omel omel mak gua kejut gua "katanya Eh raya ni pun nak bangun lambat ke? " :D hahaa, omel betul cara beliau mengejut gua bangun tidur. Gua pun siap siap mandi pesemua konon nak ikut pergi solat sunat raya, then gua siap mandi pakai baju raya puasa yang lepas, gua keluar bilik nengok gua dah kena tinggal oleh mak ayah yang di kasihi lagi di cintai itu. Ciss, apa lagi gua pun terus capai pinggan sambil melantak ketupat rendang yang telah tersedia untuk di makan makan tu. Then gua kejut ALMUZIBUSUK bangun, kejut kejut text text blablabla beliau tidur balik, alahai! comel nye. Gua pun apalagi honlinee le nak buat apa lagi kan, pikir kerja pun buat sakit hotak, ngehngehh.. Sakit sakit hotak jugak gua pun terpaksa kan lah diri untuk buat research perspektif bangunan untuk di-draw sebanyak 14 yang cukup sempurna dan satu yang paling osemm untuk di draw atas illustration board sebagai projek akhir subjek asas seni1. 

Untuk pengketahuan semua pembaca *konon konon macam ramai yang baca belog sakai aku ni,hahaaa. Okeh, untuk pengketahuan semua sebelum ni aku ada dua fesbuk sebelum fesbuk Lyana Kmrlzmn. Yang first aku tak hingat dah apa nama, delete dah pun. Yang kedua aku share dengan almuzibusuksayang, still ada lagi tapi dah lama tak on, bila aku on tadi begini jadinya :D tadaaaaa

klik pada gambar untuk tumbesaran

Hokehh la, chalobete gengg \m/
SALAM
 PETANG AIDILADHA 1433H

4 comments:

ZWAN SABRI said...

Aiseyh, kesiannya kena tinggai p solat raya.. rugiwoo x p.. HEHE

khairulsyarafi said...

ahaha..kena tinggai :D

alonso.apoyar said...

zwan sabri : ahahaaa, kesian kan :p rugi kan T_T

alonso.apoyar said...

fie : aishhh, kejam ye gelak. dari fi takbalik raya kt rumah :p hahaaaa