Stop follow aku!

Assalamualaikum wbt.
   AKU > FATIN > FIAA

Sejuk mata memandang kami? =) ye kami tahu kami bertiga sangatlah comel, hahaa! phuihhh~ Dorang dua orang ni adalah member baru aku since aku menetap di KAYM kediaman kondominium bernombor B4-13, ceh! kondo la sangat :P,  Fatin berasal dari JB manakala Fiaa dari KL.. aku? di tengah tengah antara mereka, semestinya MELAKA. Kitorang ambil diploma yang berbeza, aku: Animasi, Fatin: Media manakala Fiaa: Tourism. Syukur ke hadrat Illahi kerana telah mempertemukan kami bertiga lalu di satukan kami di dalam satu bilik 'middlelot'. Kalaulah salah sorang di antara kami pergi daftar masuk kolej awal nak mampuih takdelah kami sebegitu rupa memakai telekung bersama sama :D Act, kitorang lah junior semester Mei/2012 yang paling lambat mendaftar kemasukan asrama. Dengan hal yang sedemikian rupa, kitorang telah di tempatkan di floor dalam kalangan seniorII dan kitoranglah satu satu nya junior yang ade kt floor B4 tu. 

Aiseh, jauh menyimpang dengan tajuk asal.. Stop follow aku! tapi follow lah blog aku :D
HAA, tudia motif aku menaip entry ni~ aku rimas kau follow aku sana sini. Aku bukan lesbian bebeh :'( Kau buat aku rasa lain macam. Aku bagai orang pelarian asyik berlari sana sini nak sembunyi diri dari kau, tapi apakandaya.. kita satu kos bebeh! :'( Bila dapat assignment baru kau sibuk menyendeng dekat aku. Kenapa kau perlu ikut aku dengan sebegitu rakus rupa kau? Kalau nak berkawan dengan aku berbataslah bebeh, ni kau layan aku macam gepren kau -,-' kau tu perempuan bebeh! Untuk sem pertama ni aku berharap sangat segala assignment akan menjadi terjadi terhasil dengan jayanya walau diri kau menghantui aku. Next time! maksud aku dari detik sekarang ni kalau kau still bersikap cenggitu aku takkan teragak agak  kasi tahu hal ni dekat pihak atasan. Aku ke KAYM dengan niat yang tulus lagi mulus nak belajar bukan nak bercengkerama dengan kau -,-' aku semakin menjadi kejam tatkala aku rasa jijik bila berhadap muka kau. 


"Ya Allah Ya Tuhanku, aku hambamu yang kerdil ini :'( ingin memohon kepadamu agar engkau permudahkanlah segala urusan pembelajaranku. Jauhkanlah daku daripada mereka mereka yang semakin terpesong daripada ajaran dan suruhanmu. Ya Allah Ya Tuhanku, aku memohon kepadamu agar lindungilah aku daripada sebarang malapetaka..amin amin ya rabbal alamin"

3 comments:

mirmashi94 said...

dah follow blog nie! hehe ;) err,sabar je laa kan. ade jugakk org cenggitu. lol

alonso.apoyar said...

Okay. ty :) heee, tengah bersabar ni.

.::: Princess MOMOY :::. said...

dasyatnyer
hati-hati dear