Keputusan mendadak badak

Assalamualaikum wbt.

5678910 Robotkot.com,
lyanakamarulzaman.blogspot.com,
jalan takde simpang sana sini,
75460, Melaka.
____________________________________________________________________

1098765 Bloggerblogger.com,
jalan sana sini banyak cawangan,
bukan deret rumah Robotkot.com,
letak poskod sendiri, Malaysia                                                                         8 MEI 2012

Oioii semua,
Ingin mengasi tahu

Merujuk kepada perkara di atas, aku lyanakamal tokey Robotkot.com 
telah membikin keputusan yang sangat memdadak badak atas dasar "brrr, malas nak fikir pepanjang lagi..hahaa" dan atas dasar asyik melepak tengok kartun je dekat rumah.

Dengan ini tokey Robotkot.com ingin melebarkan sayap sayap robotkot ke cawangan cawangan yang lebih besaqq, cawangan yang tokey robotkot Insyaallah akan membikin satu filem kartun robot kot yang gempak kebabomm pada satu hari nanti.

Dengan hal yang sedemikian rupa, tokey robotkot kemungkinan kurang perhatian dekat robotkot ni XD.. Hoh tidak! nanti robotkot kurang kasih sayang..wuowuowuo! Jadi, bloggerblogger.com di minta supaya berlaku baiklah pabila menziarahi ke sini ye juga di minta tolong supaya membelai belai lah robotkot ni. Ohh ye, kenapa? Hmm, tokey robotkot nak pergi masok Kolej Yayasan Melaka amek kos Dip Animasi. Esok nak pergi dah. Akhir kata, bye bye bye~ ;D 

#Pesanan untuk Almuzi/Hero kalau terbaca entry ni : Selamat Maju Jaya ye sayang <3 lyana tunggu almuzi sampai bebila taw. :') sampai bebila sampai bebila sampai bebila sampaii bebilaa lyana tunggu k sayang. iloveyou forever  and for what ever after. only you you you almuzi. Assalamualaikum~

8 comments:

BellaJane said...

amboi hahahahahha....

good luck tau hehehe.. nanti buat kartun animasi banyak2 hehehe :P

ciksengeh :D said...

all the best dear :D

Ain Zuhairi said...

Good luck weh :)

hazfee said...

selamat maju jaya.hahaha :D

lyana kamal said...

BellaJane;
terima kasih!! heee. okay! i will ;D

lyana kamal said...

ciksengeh :D ;
allright! terima kasih ciksengeh.peaceee XD

lyana kamal said...

Ain Zuhairi;
okay okay. ty ain =)

lyana kamal said...

hazfee;
okay, selamat selamat ;D