Entry Mengadu Domba

Assalamualaikum wbt.

Apakah sihat rakyat blogger sekalian? aku disini sedang sibuk menyiapkan tiga ulas assignment yang telah wujud dalam masa seminggu setengah buat semester pertama ni. Assignment pertama yang aku dapat harus dibuat by group, assignment Pengajian Islam tersayang bertajuk Perkembangan dan Sumbangan Intelektual Salahuddin Al-Ayubi.. Ahli ahli kumpulan bersatu aku rupanya macam susah untuk aku terima untuk bekerjasama sehebat Naruto melawan musuh musuhnya -,-''. Mereka tersebut berperwatakan pelik, kadang kala terasa nak humban mereka ke dalam perigi buta. yeah! aku semakin bertindak kejam. 

Keduanya pula, assignment Sejarah Animasi.. aku harus membuat report mengenai cerita kartun yang telah wujud diantara zaman 1900 sehingga 1970..tu boleh tahan lagi sebab kena buat secara individu. Ketiga pula, harus aku bekerjasama dengan tiga orang manusia sempurna ciptaan Yang Maha Esa untuk membikin sebuah presentation Pengajian Islam bertajuk biodata, sumbangan, karya dan lain lain lagi mengenai Ibnu Batutah. Khamis lepas aku baru lepas menjalani kuiz@ujian Sejarah Animasi, 10% markahnya..Alhamdulillah aku dapat jawab dengan jayanya tanpa rasa ragu garu..

Semalam, aku berjimba joli bersama The Peter Sellophane, kami menghabiskan masa di kebun haiwan, Zoo Melaka dan kami meneruskan perjalanan dengan berjalan kaki melalui Dataran Bersejarah untuk menuju ke Tasik Ayer Keroh..perjalanan yang agak memenatkan tetapi sangat berbaloi! kulit aku sunburn..daripada gelap menjadi fulamak semakin gelap -_-'' .Oh, btw aku sangatlah tidak menyokong hari himpunan jutaan belia natang ape kejadah semua tu yang langsung tidak mendatangkan faedah malah mendatangkan masalah.
|
BYE 

11 comments:

Anonymous said...

haha nice entry btw.. :) mengadu domba ea.. ^^

Fatindn_ said...

eh kat melaka ? u mane ?

laskar pelangi said...

cantik gambar :D

alonso.apoyar said...

cik hana only jiranku sayang ;D :
ty ty, hahaa..ye berdomba domba!

alonso.apoyar said...

ciksengeh :D :
yup melaka! hehee, u? kolej antarabangsa yayasan melaka je ;D

alonso.apoyar said...

laskar pelangi :
terima kasih! =)

Cikra said...

hahaha. gelap tu menawan.wakakaka :P

Ika said...

gud luck buat assignment. :D

alonso.apoyar said...

hazfee : yo yo oww je ;P

alonso.apoyar said...

Ika : ok. ty =)

.::: Princess MOMOY :::. said...

momoy dah lama x g melaka
rindunya kenangan waktu praktikal dulu