KEPUTUSAN SPM SAYA ;D

Belog aku sunyi je, kalau nak lagu sikit meh dengar lagu bawah ni =D
REPEAT AFTER ME by Rosaline


Assalamualaikum wbt.
Wehee~ lambat betul update entry result SPM, dekat dashboard dah berduyun duyun entry pasal result..kali ni baru aku berkesempatan untuk meng-share pasal result spm'2011, aku yang boleh dikategorikan sebagai 'boleh lahh' eh, bukan boleh blahh taw :D hahaa.. tadi semak upu  nak tengok layak tak aku pergi ke mana mana cawangan cehh cawangan untuk aku sambung belajar. Aminn~ kos yang aku impikan layak jugak walaupun keputusan nyawa nyawa ikan :D tapi aku cuma mampu sambung belajar di tempat-tempat yang tertentu. Tapi takpe, aku akan try apply mana mana jugak..tak kisah mana pon janji dapat sambung belajar! oyeah!! :D .Btw, aku dapat 3A je tak sehebat dan se-superbb powerr blogger blogger yang lain, :P

Dengan keputusan yang aku perolehi tu dapat la jugak membanggakan sikit mak ayah aku :D wengwengg, ty ayah mak sebab terima result yang tak seberapa ni dengan seadanya berbanding dengan jiran aku yang dapat straight A's ;) .Btw, keputusan aku disambut dengan jayanya dan seronok sekali pada malam semalam di Restoran Tomyam Klasik bersama mak ayah dan ayah angkat juga mak angkat yang terpowerr :D

Dan malam ni pulak disambut oleh mak ayah real tercinta di Kenny Rogers 
tengah tunggu santapan Di-raja. muahaha :D
bersama mak yang forever young! :D
Ayah sedang keliru apetah~ :D
Oyeah! ni dia santapan Di-raja untuk aku.
air yang gila gila : four season fizzy winter n meal black pepper mende tah :D

K,BAII ;) ty sudi baca..

9 comments:

Classified ! said...

ok ler tew 3a . congrat yarh !

alonso.apoyar said...

Oraitt! welcome.. ;)

Cik tikah said...

tahniah. ok la tuh dri tak dapat pape A kan. tahniah! :)

Ika Halim said...

Wuwuwu makan best la budak nih ;)

alonso.apoyar said...

Terima kasih Cik tikah ;) huhehe..

✿INA AINAA✿ said...

okay la tu.. ala spm ni bkn penamatnyew.. t dah msuk U org dah tak pndang spm ni.. org pndang pointer t.. so dont giv up ek.. ngeee.. tahniah by de way

Ain Zuhairi said...

congrats lyana :D ok la tu ada A, hehe :)

Afiqah said...

wahhh tahniahhh :) yee hehehe

alonso.apoyar said...

Hehengg~ ty lady ainaa, ain zuhairi, detective fiqa :D