baru pulang dari IJN

Assalamualaikum wbt,
kebamkebommkebabomm, konon konon gempak gitu baru pulang dari IJN. :D siapa ke IJN? ada apa di IJN? siapakah IJN? dimanakah IJN tinggal? kerkerr, inilah masalahnya menghupdate blog dalam keadaan jiwa tergembur.. tergembur@bersepai.

 Ahad lepas salah seorang pelajar daripada tempat aku kerja tu menjalani pembedahan jantung. jantung ada masalah ape aku pn taktahu, sebab kalau tengok dari rupa paras fizikal juga mental dia langsung taknampak macam orang ade penyakit jantung =,=' hanya Allah swt sahaja Maha Mengerti perasaan aku bila menengok kegigalan dia tu.. ini dia yg aku terpaksa tarik daripada bermain hujan dengan menangkap nangkap scenes dia smackupdown dengan adik dia yg juga gigal.

AMIRAH ZULAIKHA n ADANI ZAYANA
beg kesayangan aku kena hempap :'( kesian beliau.
haha. BYE! ohh, 9/3 last day aku bekerja kt ppkk little scientist tu :')

2 comments:

D said...

okehh.
tarik nafas.
wa ingat kan lu b'penyakit sb g IJN.

alonso.apoyar said...

haha.. aku sihat sejahtera je :D