karena mereka ORE KLATE


Dua dua KACAK kan? wengwengg, itulah mereka. siapa mereka ni? okay, yang memakai kaca mata tu ialah my dear darling,Almuzi  manakala disebelahnya pula ialah bapanya,Suhaimi..  Karena mereka ORE KLATE aku nak share sedikit kesulitan yang aku alami apabila ber-facebook .Aku still lagi tak dapat nak faham 50%  loghat mereka ni. tapi, nasib baiklah dear darling aku menggunakan loghat purely bahasa malaysia. ngehngehh, And karena mereka ore klate jadi aku menyimpan niat untuk mempelajari setiap cebis cebis perkataan yang dikeluarkan  mereka yang susah untuk aku fahami..lagi lagi bila rakan taulan dear darling aku meninggalkan pesanan atau meng-publish komen kepada @Peacely Done. Acapkali akan aku menggunakan emoticon ni -->  -,-'  jikalau aku tidak mempelajari loghat mereka dengan cepat dan lebih mendalam. Ohh, fyi! aku tersangat lah sayang kepada Almuzi bin Suhaimi ni, :') hope that our relationship would last forever. 
Adiossaa! prettiya handsoma.

No comments: