Bersabar Demi Bloggers!

Begitulah raut wajah aku bertudung kuning buat kali pertamanya semenjak daripada lima tahun yang lalu selepas aku graduate primary school. :D lawak tak lawak! aku memang benci warna kuning. sebabnya takpayah la tahu, aku pn taktahu. harharrr. Move on the real topic! ACT, tudung kuning merupakan seragam kerja aku dekat taska ppkk dpi1 dan dilengkapkan dengan t-shirt rappers purple yang besar gedabak kalah XXL yang tersangat aku menyampah bila pakai,haha! melampau dol! tapi nak buat ape pn takboleh kan, duduk dekat tempat orang mestilah kena terima apa adenye, ryte? Lagi, bila jaga budak-budak dekat ppkk dpi1 tu ibarat tulang belakang aku nak tertusuk keluar.. Tapi, aku tetap bertahan demi dear darling aku juga demi bloggersss sekalian.

Kenapakah Demi Bloggerss? yaryaryarr..aku rancang nak buat segmen saja saja[takde nama lagi] untuk meriakan hati dan juga jiwa raga mereka yang telah berkecimpung dalam dunia berblogging ni. juga sebagai tanda penghargaan kepada mereka yang meng-review blog aku ni. tunggu gaji pertama aku nanti, insya'allah aku akan berbelanja sikit demi anak anak blogger ni.. 
#MASIH DALAM PERANCANGAN#
doa-doakan lah yeww ;) wink wink
assalamualaikum

No comments: