UNIFIELD:semalam punya cerita

w.b.t السلام عليكم
Cerita semalam punye. harharr..dari petang semalam till petang ni aku sibuk sana sini dengan family. sampai je rumah terus tidur..okay! petang semalam aku, mak n ayah  pegy event dekat smk teknik bukit piatu.. kami bertiga sampai disana dan aku disuruh untuk mendaftar bla bla bla.. sekeping member aku pun aku tak nampak, awkward betol hehehe, yang ade pn dari sekolah lain. btw, best gilaxx penerangan yang pensyarah tu kasi, jadi aku takde masalah lagi untuk memilih  universiti mana dan kursus ape..kaurang ade?wengwengg. :p n at last, pensyarah UNIFIELD memperkenalkan kepada kami semua mengenai universiti dalam kerjasama uitm dan utm,, walaweyy[dah lama xguna ayat ni] cool dan hebat sangat facilities dalam unifield@utc tu. tp, sayangnye tu milik swasta [mahal sikit la]. korang boleh survey survey kat SINI =]

Dalam pada aku dengar penerangan tu, bunyi pelik  keluar mengejut..segan dol..harharr, krook krook perot ni. habis je taklimat dorang suruh isi borang mende tah..takpenting pn bagi aku. jadi, aku terus ajak ayah mak pegy breakfast![padahal petang dah] :D kami makan cekodok ikan bilis disini, walaweyy
#pakcik goreng cekodok paling cool, panas panas depan
 kuali pakai baju melayu warna hitam :D


*aku suka kemeja pink itu*
okay! ini rupa aku setelah pulang daripada taklimat tersebut
juga daripada menghantar rakan baik ke tempat kerja :]
dan juga setelah menelefon kekasih hati aku.
bersinar sinar rasanyeww.lalala

2 comments:

Oppa Kudin Nz said...

Universiti mana dan course ape yg jadi pilihan??

alonso.apoyar said...

sains komputer or myb graphic design uitm! ;)