Dari Jemapoh Ke Manchestee

Cerita lama tahun 2001 dulu, masa tu aku baru darjah satu.. baru aku ingat dulu pernah tengok sekali tapi tak ingat bila hahaha. Jadi untuk hilangkan bosan yang tahap gaban dewasembilanbelas aku tengok lah balik, itu pun nasib baik lecturer aku ingatkan balik cerita ni masa aku sibuk sibuk siapkan final projek untuk kelas penulisan skrip dan lakon layar. Ada satu adegan masa budak budak punk buat gig boleh lak jadi lebih kurang dalam adegan cerita aku. Betul aku tak expect dah ada adegan yang macam tu..but then, bila aku proceed skrip pada lecturer, beliau kata scene ni macam dalam cerita Dari Jemapoh Ke Manchestee.. woww, hahaha. apa penulis dia rasukmasuk dalam otak aku untuk tulis babak skrip macam tu ke xD

Yang khusyuk dok tenung skrin laptop tu bukan aku, tu kucing aku yang yeye sangat layan cerita ni hahaha. tetap teguh gagah perkasa meneman aku layan movie walau tengah sakit sakit sekalipun, kaki dia kena gigit binatang durjana apetah sampai dia jadi lemau lemau belaka.. kalau tak kerja dia tiap minit ashek aje minta makan sini makan situ. semoga kaki awak dan awak cepat sembuh ye sayang ailebiyu sangat. babai semua, terima kasih

2 comments:

Zyra Roxx said...

tajuk cambest, best ke?

alonso.apoyar said...

Bestttt ;D tengok ah!