REPAUJNAGN MUBEL REBKHIRA


Assalamualaikum wbt.
REPAUJNAGN MUBEL REBKHIRA susun lah sendiri. Jika benar tekaan anda oyeahh! klappklappklapp tepukan dari aku. Itu dia aku printscreen tatkala sedang mendownload KAMI THE MOVIE. Padahal dah tengok berpuluh kali, ngahaaa dah pebret nak buat canne kan? Ini baru intro, belum ke tajuk utama.

Okay, ini baru ke tajuk utama :D hahaa, ayat macam kekanak taska aku dulu. Next week 2hb 10 nak kena present project yang telah lama aku laksanakan dah sejujurnya projek itu belum pun siap lagi, rasanya belum pun sampai ke tahap kemuncaknya -___-' acano ni? dari sekolah rendah hingga ke sekolej takpernah nak siyes dengan kerja. Asyik nak bertangguh, apakah aku ini?

Last week sempat lagi bercanda riang dengan coursemates berpeleseran di tengah Bandaraya Melaka Bersejarah menikmati setiap lirikan hirupan cendol/abc eskrem ke dalam anak tekak masingmasing, gaya macam esoknya takde kelas padahal beratus drawing nak kena proceed. Mari lihat betapa enjoynya kami sekalian. Bytheway, kami pergi menaiki mitsubishi hak milik Andy dan kemudian di ekori oleh beberapa ketul pelesit kota.

Doakan aku dapat present segala project aku dengan jayanya pada 2hb ni, Sekian terima kasih semua.

6 comments:

◕ D Y S H A S A H H I R ◕ said...

love ur header.. smart n gud luck for ur project

Alif Farhan said...

good luck for your presentation ..

alonso.apoyar said...

◕ Kawaii D Y S H A ◕
: thankss :) btw, i like ur blog

alonso.apoyar said...

Alif Farhan Mohd Azham
:thankyouu ;)

khairulsyarafi said...

bertangguh tu kadang - kadang macam dah jadi darah daging kan~~ haha, biasalah, dugaaan, semoga project berjaya :)

Fi slalu je dgr OST KAmi The Movie...haha syok gilaa laguu, indie rock!!

alonso.apoyar said...

Eheeh :D tulah pasal. takleh nak pisah.hahaa. okay! thanks.. memey ah! indie rock n roll is in my soul.