FRIDAY WAS YESTERDAY

Assalamualaikum wbt. 
*klik pada gambar untuk tumbesaran*
Pagi jumaat semalam School of Media and Arts (SMART) daripada Kolej Antarabangsa Yayasan Melaka telah menjalankan satu majlis sempena menyambut Hari Raya Aidilfitri 2012. Kami gather ramai ramai dalam dewan kuliah 1. Majlis bermula pada pukul sembilan pagi kot rasanya, aku masuk lambat around pukul sepuluh sebab pagi tu pukul lapan ada kelas lip sync dengan mr soh wwu shyong. -_-' Pepagi buta dah kena bangun awal awal demi perjuangkan cita cita untuk menjadi Web Designer :D hahaa, nyimpang ke? Apepun aktiviti yang dijalankan agak enjoy juga. Next month kami ada event lagi iaitu "Night Awards" taksabar nak pergi, nak tahu macam mana suasana Night Awards tu (Y) Semalam masa kelas lip sync aku terasa diri ini bagai seorang hackers terbaik. Aku telah memecah segala kod kod pirate yang ada untuk mendapatkan master collection cs4, tapi dengan dukacitanya setelah aku usaha limapuluhenamkali atas bantuan mr wwu apa yang dapat hanyalah kepenatan. seriouss tension, macam mana ntah nak siapkan projek kelas grafik yang nak kena hantar selasa ni.. so, kepada sesiapa yang nak membantu aku mendapatkan segala adobe adobe tu pm aku lah dekat chatbox sebelah ni. sekian, terima kasih.