Trip to penghujung benua asia

RABU/1MAY2012
Assalamualaikum wbt.
Phuuuu :') rindu bebeno dekat suami nombor tiga aku , wowowo.kenapa nombor tiga? siapakah suami ketiga aku? huhu..pertama mestilah yang kacak bebeno di atas cbox tu, kedua my Mr.mahalo jambu (ukulele aku la, haha) dan suami ketiga aku ini dia Robotkot.com. tu nama baru, ade la dalam seminggu kot. Ohh, aku nak kasi perhargaan berbilionan terima kasih kepada blogger huzai.arshad.chin kerana beliau sudi membuatkan aku sekeping header yang sangat romantik :') (sutsutt,kesat hingus pakai kolar baju)  Osem sungguh segala karya karya beliau, orang nye pun ape kurangnya sangatlah gojess<3 hehee..ty kak for that cool header, lyana really appreciate it. :')

Ada tak sesiapa yang tetunggu tunggu dengan post terbaru daripada aku? kalau ade sila taip YA SAYA dan hantar ke 5678910..haha, aku perasan je lebih laa. siapakah yang sudi ke sini tiap kali berblogwalking :'( Aku nak mintak simpati belikan aku sebijik kerusi cap ogawa satu, segala sendi usus dan otot otot aku menjadi bengkok :O hahaa, nampak bebeno aku menipu tu. Sebenarnya aku ade tugasan yang perlu aku selesaikan. Isnin aku bertugas sebagai assistant menemani kakak aku, manakala mak aku menemai suami terkacaknye, kami ke JB pedalaman menaiki dua ulas kereta..huhu -,-' aku rasa kalau aku duduk sana aku boleh jadi popeye seh. Udara sihat belaka seketul shopping dan kedai makan pung susah nak jumpaa, kat sana petronas pukul lapan dah tutup, tekejut macam arwah beruk jiran aku.. kawasan sana tu merupakan penghujung benua asia, sampai sampai je aku dapat text "Congrates, u're now in overseas", "Congrates, u can make a call just for blablabla in Jakarta", bangga seketika aku. hahaa, Jakarta pungg takpernah sampai. Selasa pulak pergi damansara then balik melaka, taksampai nak kentut kat rumah dah naik putrajaya balik, lepas maghrib baru balik melaka home sweet castle aku :D betapa banyaknye tugasan penting aku tu, kan kan.

Act, kami berempat ke sana atas tujuan menemani kakak aku mencari rumah sewa kerana beliau dipindahkan tempat kerja sana sini sinun, kasihan beliau..malam ni beliau naik damansara semula, kemudian pasir gudang, kemudian kertih, kemudian s'pore, kemudian ke kubur sanaa :D hahaa..padan muka kau, jahat lak aku ni..Oh haa, sambil sambil mencari ruma sewa yang tak terjumpa tu, tiba tiba kami sampai di sini

mak aku pose versi tanah liat manakala ayah aku versi mamak teh tarik lima. :D

tudiaa mai dai mai dahh akak mak dan juga ayah aku. Adik aku, aku dan kakak aku kecik versi mak aku..pastu akak aku second besar sikit versi ayah aku. :D hahaa, aku masuk sini ayah aku cakap aku baru tingkatan satu -,-' agak agak pun kalau nak bajet duit, beza dua ringgit je pun ayah ensem oii .

Nahh! aku kasi kentutt sikit :D hahaaaaha, padan muka.

Aku ada bakat jadi potograper tak? ke tentera laut?

 
Ayah aku suruh aku jadi Chef aku taknak siap buat provokasi lagi, sebab tu aku tetinggal kat belakang ni..akak aku jadi chemist dah jauh ke depan mengejar chemical compound :D hahaa, weh! chemist aku fail taw.. bangga ni.

Walaupungg korang xnampak mata aku ade kat sini, tapi mata aku tahu ape korang ngumpat tu :D hahaa..

Awas! jembatan takde penghalangg -,-'

Muka lepas kena usha beruk hutan :D hahahaa, banyak lah gambar..lembap kang suami nombor tiga aku ni..hohoyy, kepada para pengkomen entry sebelum ni, bawah ni ole ole yang aku janjikan..terimalah dengan bijaksana juga hati terbuka dan redha seadanya :D hahaa, aku bawak korang jenjalan taw! penghujung benua asia lagi tu. jangan memainn.. maaf kalau ada suara suara yang mengganggu kasar macam kertas pasir gred 76 tu suara aku lahh ;D jengjengg

V1
V2

14 comments:

✿INA AINAA✿ said...

wahhh bestnyew suasana kt tempat ni...xpernah pegi lg...huuu.. hav a fun

Cikra said...

macam best je tempat lu pegi ni.hahaha. ok ole2 gua mana? :p

Classified ! said...

video nih ka . hahahaha . best . best .

soqa mcm budak2 plak

alonso.apoyar said...

Lady Ainaa nanti pergi..jauh woo :D haha, siap siap kan mesin ogawa dulu.

Hazfee: best jumpa beruk hutan :D, tu atas dua ulas video tu ole ole untuk pengkomen gua laa..temasok lu

alonso.apoyar said...

Yahyah paitkeding :D pi la nanti ajak kazen the best in the world tu, hahaa. suara budak budak dah pulak? yelahh, terima hakikat lyana masih bebudak -,-

Anonymous said...

arghh, tiba-tiba mood nak bercuti datang. :)

pelangi chenta said...

PENAT BERJALAN.perlukan 100 plus utk berikan tenaga

Ika said...

wow, bestnye jln2 kat sane. :D

CikTeddyCorner said...

wah..besh!

alonso.apoyar said...

Rara Nasiha : macam tu pulak, hehuuu.. okay2! selamat lah pergi bercuti ;)

alonso.apoyar said...

Edura Hanum : memang penat, bawa hundred plus pun perlu berhati2. kang tibe2 sang beruk hutan menyambar.. ;D haha..

alonso.apoyar said...

Ika n O CIK TEDDY : best best ^^, huhu

Ika Halim said...

Bhaha ayat kau tak nak blah sangat kot ! Kelakar tergolek golek aku baca . Bhaha ! Eh , ole ole pun awesome . T-shirt2 takde ? :p

alonso.apoyar said...

Pulak kat sana ade jual tshirt, ingat port dickson ke? hahaaa, dahla tepencil. ole ole keamanan je aku bawak balik. :D