Oposmenn! aku tunggu depan gate okayy

AHAD/6MEI2012
Assalamualaikum wbt.
#tadi aku beli natang atas ni, aku nak buat something ;) nantikan ea!

Rasa macam lama bebeno dah tak mengupdate padahal baru je berapa hari, kuangkuangg. Semalam dah menaip entry tapi tak habis, kurang mood la semalam, tekanan jiwa menusuk nusuk :'( rindu dekat hero tersayang takboleh nak tahan, asyik asyik rasa macam nak cari pasal dengan manusia sekeliling, buat ape pun tak kena. XD maaf kepada sahabat aku Ieqa Halim yang tekena sikit tempias jiwa kacau tahap dewa. Eeeee, eh! geli ke tengok warna baru blog aku ni? hahaaa, pink merebak sana sini. tapi sweet ape, kan kan? ;D

Sebenarnya aku nak bagitahu ni XD aku dapat second place untuk Contest : Happy 18th Birthday Ain. Tak sangka pulak entry aku tu buat beliau terharu lalu memilih aku sebagai pemenang tempat kedua. kuikuiii, lepas ni gamaknya tiap pagi tengahari petang aku duduk tecongok kat depan gate tunggu poslaju/posmen datang hantar hadiah.. selekeh je perangai, hahaaa ;p

Tudiaa beliau yang di tengah! batman tersayang aku @ tunang tercinta terhebat terkacak terbaikk :D hahaa, puji lebih lebih kang ade je manusia yang takpuas. Okayy la, thankyouu daun sup, lain kali datang la sini lagi baca entry XD. Baii esok pagi aku ade tender limajutalimaposen dengan Datin Osemm. k, peacee yoyo^^,

Oioii semua, sebelum terlupa..tadi aku tolong edit-kan blog membe aku, tak seHEBAT blog kaurang yang pemes pemes gitu, beliau newbie taw! jemput singgah n follow SINI okayy. terima kasih~

10 comments:

Nur Najwa Bt Ibnu Pajar said...

tahniah dear...

johari said...

saya siggah dan follow

Black Jeepsu said...

posmen cuti, sempena hari posmen! so tada adiah!

kay_are said...

robotkot?? nape robot.. by the way tahniah dapat second place.. selamat tunggu posmen ngan sabar ye =)

alonso.apoyar said...

Nur Najwa Bt Ibnu Pajar:
terima kasih ;)) wewewe

alonso.apoyar said...

Johari : okay, selamat menyinggah. lain kali datang lagi~

alonso.apoyar said...

Black Jeepsu : ade ke hari posmen? hahaaa! jeles cakap jeles ;P

alonso.apoyar said...

kay_are : taktahu le knp robotkot, at first tukar favicon atas tu, tbe2 dapar idea nak tukar nama blog robotkot pulak, haha~okay, terima kasih.

Cikra said...

sila menunggu posmen dgn sabar ye.ekeke. lu nak buat apa tu? cepat bagitau.haha

alonso.apoyar said...

Ngungunguu, ye SABAR kan separuh daripada IMAN ;) tu gua dah update entry nye. jemput jemput lah ye XD