Seperti yang dijanjikan |memanah|

RABU18042012
 
Assalamualaikum wbt. seperti yang aku janji dekat entry sini , yeehaha.. aku memang suka menghupdate  cerita yang dah berkurun lepas.. brrr-,-' takdelah lama mane pungg, sabtu haritu aku pergi memanah ni berkurun le sangatt kan. Ppsstt, best tersangat teramat rasa macam tengah lepaskan geram berguni guni batu dekat musuhhtercintaa :D haha, ade ke musuh? Main natang ni rasa macam main dart tu je, cuma agak ekstremm sikit, brrr..dart pun dah berzaman aku takmain..hahaa, bukan senang nak memanah bagi orang yang kurang pengalaman macam aku ni. :p

Congrates le kepada pemain panah memanah yang telah mewakili peringkat sekolah negeri kebangsaan n blablablaa.. Ohhaa, terima kasih kepada ayah terhebatt kerana belanja kami duaberadik main natang ni dekat Mahkota Parade, Melaka. harga dia sangat berbaloi rm9/sorang, kalau duaorang rm16. <-- harga ni untuk pemain pemain yang taktahu ape macam aku ni :D kepada yang dah superbb harga dia lain, mahal sikit kott. panah@peluru dia aku tak ingat pulak ade berapa ketull :D btw, sangat enjoy!

Ohyee, ingat tak hari rabu lepas yang gempar pasal tsunami tu.. krrr, mase tu aku dengan rakan sepertemanan tengah nonton battleship. mane nak rase kan gegar ke tak. hewuuu, ni ade sedikit bingkisan picisan apetahh aku taktahu nak sebut ape.. tengok jelahh ea, takuttakutttakutt =O

Crystal Bay, Melaka 
SABTU14042012
Ombak bertubi tubi sangat luar biasa, memang aku tak pernah tengok ombak yang cenggini. Air dia jadi sangat berkeladak, ni aku ade pesanan sikit..walau ancaman tsunami ni dah ditarik balik, berjaga jaga la wahai semua penghuni rumah depan laut ni. kalau takut dilambung ombak, jangan berumah di tepi pantai.
#maaf, video takberkualiti..haha, almaklum rakam dari handphone murahan. :P#

4 comments:

Ieqa Halim said...

uish , air macam lumpur . Ehh macam best je memanah , huu :D

ciksengeh :D said...

yg gambar laut tu kt melaka ke ?

lyana kamal said...

Ieqa Halim teman sepertemanan ku :D wengwengg, memang lumpur pun.. takut sehh. nanti kite p memanah ramai2 k :) syok sangat!

lyana kamal said...

ciksengeh :D
yup, melaka crystal bay. kenapa?