First Photo Contest BY Dayah


Assalamualaikum wbt. tanpa berbicara dengan banyak kata kata manis sang pujangga pujaan janda janda di luar sana, jadi aku terus mempertaruhkan nyawa aku sebagai seorang blogger tegar yang kadang kala begitu rajin teramat tersangat menjoin contest segmen ga dan lain lain. begitulah sedemikian rupa kata kata kalut moga moga tak terpaut ke mana mana hati yang bakal terkecil.. maafkan aku, penulisan aku langsung tidak ada kaitan seratushundredpercent dengan yang hidup mahupun yang sudah meninggal dunia. makin kalut makin maut pula nanti.. jadi, checkidautt la gambar yang aku pertaruhkan ni, sorry ye bukan nyawa aku yang aku nak pertaruhkan.. ape jadah? "bak kata rihanna dalam movie battleship .

|
|
|
V


Kami konon konon begitu taksub melawan game controlled by playstation milik adik aku. Phuihh, padahal tak nyala pungg playstation tuh XD kuangkuangg. btw, gambar ni masa bulan puasa tahun lepass kami baru pulang dari membeli baju raya. nampak tu baju kami sama ^_^ pangebobspepenn. sweet tak? do leave your feedback wahai blogger cantik manis sekalian.. <-- ayat membodek! sambil membodek sokonglah aku untuk menanggung kemenangan.. peaceee` 

3 comments:

hazfee said...

alamak! berkaitan dengan gambar ke? hahaha. terima kasih tag. good luck :)

lyana kamal said...

name pun photo contest ;P apelahh. sama sama.. ty!

Cik Fie said...

KAMI DAH PENAT2 SPONSOR 200++ HADIAH UNTUK KORANG . HARAP KORANG DAPAT JOIN SINI :) HIHI :Dhttp://mynameishafizah.blogspot.com/2012/05/random-giveaway-by-cik-fie_19.html