Oy! aku gatal gila

JOM DENGAR!
The Lipstik- underground band febret aku since 2008 =)


Assalamualaikum wbt.
Hehe, tajuk seperti mahu publisiti situ sana sini :D Sumpah aku taktipu! Aku gatal gila weh! taktahan, pagi petang siang malam aku gatal -,-' tahkenapa dengan aku ni. Gatal situ sana sini tak kena tempat pulak tu. Kau geli? Aku lagi geli! mengongg dengung banyak sikit. Dia takfaham bahasa aku kata jangan gigit! janganlah gigit aku! aku dosa ape dekat kau! aku duduk kau gigit, aku sandar kau gigit! aku baring lagi lah kau gigit! natang ape kau ni takfaham bahasa! nak aku berbicara sunyi bahasa sanskrit ke ape? Alahhai semut hitam ni..semua gara-gara kau, aku dah 50% macam beruk maknyeh -,-' Nasib aku ada mak ayah yang sungguh prihatin juga caring atas segala apa terjadi dekat aku. Ceh! mentang mentang sekarang berstatus anak tunggal Encik Kamal Puan Rose. Mana sahaja aku ajak mereka on sahaja. ;) bangga lama sikit. muahaha.. Lepas maghrib tadi aku ajak apak aku pergi klinik kesayangan aku berjumpa doktor cantik maniss. Dia kasi aku ubat sapu ni untuk tangan aku yang superbb gojess ke-pink pink-an :D haha, berbintat bintat pula tu takboleh tahan.
Heee, kau tahu dia kata aku kena sakit apa? aku geram gila aku cakap dia aku kena gigit semut hitam dia takpercaya, aku tahu la diri aku, ciss!hehe,baik takpayah jumpa doktor kan :D hahaa..Doktor Cantik Manis Bilik Rawatan 2 tu cakap aku kena alahan hama? aku sensitif! Oyy! hee.lagi ni takboleh ku tahan duka lara. Hama tu natang ape pula? :D buat buat taktahu ye. 
Yuk tengok muka gatal aku ni :D muahaha. 
Kihkih. KLAHBAII <3

3 comments:

Ain Zuhairi said...

doktor biase ah weh..kuliat aku pon sensitif jugak..pastu dia kate ni biasa je, pakai krim hilang la. aku pakai xhilang pon -___- haha

lyana kamal said...

Hahaa~ doktor OHH doktor .kita sama sama sensitif =D

huzai said...

tepek bedak sejuk.beghehhhh.haha