NIGHT ESPRESSO!

Allright sweety tweety semua! malam semalam lyana bermalam di rumah sahabat baik lyana. siape yang bace entry sebelum ni tahu lah :D wuuu, syiokk woo semalam. kami lua olang bikin itu water buatan sendili woo. Ohh lupa la pula ui nye pun.. sebelum lyana berangkat ke rumah sahabat baik lyana, lyana bersalaman dengan mak dan memberi kad ucapan sempena ulangtahun perkahwinan mak dan ayah. sesudah subuh pagi tadi mak dan ayah telah berangkat honeymoon ke cameron highlands :D nak tiru drama vanilla coklat ke? haharr. no no no! mak ayah lyana tak layan cerita cenggitu taw! bhahaha.
AYAH: KAMARULZAMAN BIN ABD KARIM
MAK: ROSIAH BINTI JALIL

Okay! kembali kita ke water buatan sendili itu woo. tepat jam 12:00am kami lua olang bikin itu water NIGHT ESPRESSO (buatan kami okay) lyana nak share kat lu olang ape rempah ratus yang membuatkan night espresso itu ummphhhh habis.

NIGHT ESPRESSO(dalam jug sederhana)
4 tablespoon of susu f&n pekat
1/4 tablespoon of serbuk nescafe
1 tablespoon of serbuk milo
1/3 cup of air panas -kacau sampai sebati-
tambah air suam agak agak dah jadi, then tuang la dalam cawan jangan lupa tarik panjang panjang dulu! foam dia yang paling lemak berkrim, last sekali letak la bape ketol ais dalam cawan tu jangan letak dalam jug okay! 

Pastinya malam anda akan menjadi begitu indah berseri. lyana dan sahabat ada buat lagu mengenai air ni. nanti entry akan datang lyana kongsi liriknye. [kalau ade ape ape pertanyaan jangan segan silu kasi feedback kat bawah ni okay] BYE!

3 comments:

house2stay(zahed) said...

halo sayang..1/4 tablespoon of nescafe lha..1/3 nnti pahit maung woo..1/3 cup of air panas..oke..correction!! :D

S.A.M said...

rasa dia lebih kurang neslo la ek?

Jemput join...Jom Exchange Bloglist Dengan BLOG RILEK-RILEK
--> http://rilekrilek.blogspot.com/2012/02/jom-exchange-bloglist-dengan-blog-rilek.html

alonso.apoyar said...

ngehngehh :D ty for the correction pahit maung. lalala