#SINCE 2010

w.b.t السلام عليكم
#SAHABAT sampai bila bila#
korang ade? hehe, mesti la ade kan, kalau takde boleh ke korang hidup? kalau aku memang takboleh la nak hidup tanpa dorang semua ni. macam macam dah pahit manis yang aku lalui dengan dorang ni. kitorang bergabung since 2010 masa form4 dulu. yelahkan, dapat kelas baru(aliran sains teknologi).. memang luar daripada jangkaan aku la bila masuk kelas tu.aku ingat bosan la manjang, tak ramai kawan, then mesti belaja bosan punye dengan kelas yang tepelosok kat hujung dunia tu..tak ramai lalu lak tu.perghh..but, semua tu  dongeng belaka. hahah, tepelosok tepelosok pn ramai jugak yang lalu, nak tengok ape ade kan, tempat tepelosok hujung dunia tu jugak la banyak kegiatan yang tak berfaedah berlangsung dengan jayanya :D haha, contohnya seperti memonteng kelas, menghisap rokok, memakan meminum masa bulan puasa serta berlangsungnya kegiatan makhluk halus bla bla bla..
Sejujur jujurnya, aku memang rindu gila nak pergi sekolah nak masuk kelas, nak HUHAHUHA dengan classmates yang terhebat. :'( nak makan makan dalam kelas, nak main bingo by calculator..CISS,dahlah..sedih woy, banyak memory manis pahit  terhasil,
okay lah, adiossa prettiya handsoma semoaa!
#wikipedio
1.HUHAHUHA: buat bising
2.tepelosok: jauh la 

No comments: