nak flashback masa!

kenapa nak flashback masa lak?
haha, tengok gambar dekat bawah ni
nampak tak? aku memakai baju putih bercorak spongebob. taknak taknak, aku taknak spongebob! aku nak hello kitty! i am addicted to hello kitty okay. nak flashback masa, masa beli baju spongebob ni aku nak beli baju hello kitty, grrr,menyesal betul la, sape reti flashback masa?! tinggalkan feedback kat bawah ni taw.. dah banyak kali aku terfikir nak pergi balik kedai tu, tapi sampai sekarang tak terpergi lagi.huahuahuaa..takpasti la kenapa..okay lah! nak tidurr.byee~
Opss,btww~hey kawan di sebelah tu! cepat la pulang ke melaka! kami rindu kamu taw..
flying kiss to you-----> mmmmuuuahhhhxx :]

2 comments:

Oppa Kudin Nz said...

cmne bole terbeli spongebob ni..

lyana kamarulzaman said...

entahla..haha, dulu masa beli spongebob ni tak minat kat hello kitty lagi:D