endless love :'(

Assalamualaikum w.b.t
lama dah tak update kn? niat hati nak taip entry, then benda lain yang melayang..dah melayang tu cepat cepat aku save as draft(bnyk jugak entry yang tertunggak)..takut takut nanti benda ngarut lak tertaip. since my dear darling pergi sambung belajar aku rasa hidup tak keruan dol, walaupun tak pernah bersua muka hadap hadapan cuma melalui skype aku dah rasa macam hidup sebumbung. malam kelmarin aku telah dikejarkan ke klinik 24jam pada pukul 3a.m akibat pening yang amat sampai menusuk ke jiwa(ergh,memang sakit), but now alhamdulillah sakit kepala semakin kurang.. okay lupakan yang tu..kita beralih ke cerita lain, malam selasa haritu kakak aku bawak balik kucing, nama dia lilly..dia mintak aku jaga,hoihh..jaga budak lagi senang dol..memandangkan sekarang adalah musim mengawan bagi kucing kucing sejagat aku kena la ulang alik ke rumah jiran aku untuk menyatukan relationship dorang..sekarang lilly telah bergelar kekasih hati kepada putih..dorang memang takdapat dipisahkan..cinta dorang ibarat 'uda dan dara' juga 'romeo dan juliet'. oleh hal yang demikian, dengan hati aku yang berkecamok aku tinggalkan lilly dekat rumah putih biar malam ni dorang bermalam sama sama..perit hati nak pisahkan dorang..perit lagi hati aku takde siape pn tahu melainkanNya..
[maaf nukilan agak bertaburan, bye]

No comments: