Ohh my dear, ALMUZI BIN SUHAIMI



Heyhoyy dear visitors,
Boleh aku share rasa seronok tak? hehe, kalau takboleh pun ape aku kisah. Sebelum tu aku nak mintak maaf kalau visitors sekalian tergeli dengar ayat-ayat yang aku nak taip kejap lagi ni, hahah..takboleh nak buat ape dah, takboleh nak sorok-sorok perasaan ni. Mesti nak share jugak kat para visitors sekalian, harap dimaafi. Rasa sangat bahagia bila sebut nama si dia ni, berbunga-bunga hati lebih banyak bunga daripada Taman Seribu Bunga tu.. =) Sayang tahap dewa dekat si dia ni. Disebabkan kehadiran si dia, hari-hari yang telah aku jalani semenjak 20May2011 semakin menjadi hari-hari yang sangat bermakna bagi aku. Walau banyak or besar mana silap si dia aku tetap akan maafkan sebab si dia ni sangat baik hati, pemaaf, penyayang and so on yang baik-baik belaka..sangat berbeza dengan sesiapa yang aku kenal. Bahagia la woyy! Hee, sayang, tahu tak i semakin dapat mengenali sifat u yang tak u tunjuk-tunjuk kan tu.=D Hari yang paling digeruni oleh batch 1994 semakin tiba, i nak mintak ampun n maaf kat u kalau i kurang luang masa dengan u, bukan disengajakan sayang.. sekarang kan raya, i pun lak sibuk-sibuk pergi rumah terbuka classmate sana sini sinun. then, study..kelas tambahan..tuisyen. Haisyoo, nasib badan laa jadi victim SPM ni, haha..Okay la sayang n visitors sekalian yang terbaca entry ni time to publish, idea kering, perut lapar..tata~


1 comment:

alonso.apoyar said...

Sayang! u're everything to me.
no words can describe how much i love and miss you
with love-lyana kamarulzaman-