Puasa?


Bila dengar pengunguman esok puasa! macam macam persoalan yang terhasil.Ada yang mengeluh,ada  yang tak sabar nak raya walau satu ramadhan belum dorang lalui =D, ada jugak  di kalangan korang bila dengar je pengunguman esok puasa mesti seronok,"alhamdulillah sempat jugak  aku lalui bulan ramadhan tahun ni", termasuk jugak golongan ibu bapa, pakcik makcik, datuk nenek, dato' datin yang turut meraikan kedatangan ramadhan dengan perasaan yang sebegitu.
Kite ke tajuk utama pada hari ni.
petang tadi aku lepak dengan irnasyuhada, lepas amek dia kat rumah enny sebab malam tadi dia tidur kat rumah enny.Tah ape dorang buat aku pun tak tahu :D
Lepas tu, kitorang lepak la kat bawah, diantara kedai topup dengan cC.
Cerita punya cerita punya rancak, berape minit lepas tu ada sorang budak kecik perempuan datang depan cC bawak makanan.Masa tu jam menunjukkan pukul 5.30ptg, pelik ah kot. apesal nak bawak makanan dalam cC  tu.Nak kate beli utk penjaga cC tu dia cina.owner cC tu pun cina gak. Haha, dah sah sah la budak budak ni nak makan sorok sorok. heyhooy, aku baru nampak van jenazah tadi, nak aku panggilkan ke? =p 
Bawah ni situasi petang tadi dalam gambaran kartun hasil nukilan aku sendiri hoy..Almaklum lah,phone aku oldschool, aku bukan pakai phone canggih macam korang tu, takleh laa nak amek gambaran sebenar. =D
 
BERIBADAH LAH KALIAN PADA 10 MALAM TERAKHIR DI BULAN RAMADHAN NI. =)

No comments: