SAYA SAYANG SANGAT SUPERHERO SAYA

Assalamualaikum wbt 
kepada semua pembaca yang terbaca entry ni termasuk tudiaa mai dah SUPERHERO saya, tersenyum senyum tu XD heee, harini aku tak menggunakan kata ganti nama aku, aku guna kata ganti nama saya..kenapa? saya taktahu, saya aww saya awww woww saya semakin taksabar nak kawen :D saya gatal? ape saya kesah bukan menjadi masalah bagi awak semua. memandangkan dalam beberapa hari dalam minggu ni agak banyak kesulitan yang di hadapi saya memang kehilangan mood untuk menaip di Robotkot.com ni. Jadi harap saya di maafi walaupun saya taktahu kenapa saya minta maafi..

Semenjak kebelakangan ini saya asyiknya mentidakpuasi hati tunang kesayangan saya :'( saya minta maaf sangat kepada awak wahai SUPERHERO saya .
Please dont let me go, please dont turn away, no! dont let me go :'(


Semakin hari semakin banyak silap yang saya tersalah lakukan, saya tersalah pandangkan, moga moga semua ni dapat saya jadikan pengajaran, ye! saya pelupa tahap babun kadang kadang saya pengingat tahap dewa.. Tapi Alhamdulillah saya ada SUPERHERO saya yang sering perhatikan setiap perilaku saya walau kami berjauhan jarak tetapi kami selalu dekat di hati :') Setiap teguran yang beliau berikan sangat bermakna untuk di masa hadapan, cuma terkadang saya keras hati batu bata takperasan teguran beliau tu adalah sangat bermakna. Cuma satu wahai SUPERHERO sayang, saya sebenarnya taknak sangat imbas segala perbuatan lama saya, bila kala awak mengingatkan saya, saya merasa sangat jatuh kenapa perlu saya bertindak macam tu. :'( Alangkah baiknya jikalau kita kian lama sudah kenal antara satu sama lain sejak dari dalam perut Emak dan Umi. Alangkah baiknya jika ikatan sah pertunangan kita telah di ikat sejak kita masih kecil lagi. Alangkah bahagianya saya bila saja saya mengingat memori lama ianya indah belaka, bukannya seperti sedia maklum.

 Jadi SUPERHERO sayang, boleh awak kuburkan segala memori tersebut demi kebahagiaan kita bersama. Saya terlalu mencintai menyayangi awak, saya terlalu sayang Umi Abah dan keluarga awak, begitu juga Emak Ayah dan keluarga saya.. Saya tahu mungkin bila kala rakan blogger atau rakanII yang lain membaca entry ni, kalian mengagak saya agak keterlaluan untuk mengahwini SUPERHERO saya dalam usia muda saya ni. Tapi apakandaya demi menjaga nama baik keluarga alangkah bagusnya jika kami disatukan bersama dengan kadar yang lebih cepat. SUPERHERO, saya berharap agar awak dapat datang ke rumah saya dengan kadar yang cepat untuk meminta izin Ayah Emak untuk menjalinkan ikatan sah bagi kita mengecapi detik2 bahagia bersama. Saya bukan bertindak mengikut nafsu serakah, tetapi saya bertindak begini kerana saya teramat menyangi beliau :')

Harini dan semalam sayang saya semakin bertambah bila dapat
 tengok wajah awak walaupun hanya melalui skype :)
Terima Kasih SKYPE
  
saya pakai baju germany tapi kenapa spain pulak yang menang euro2012?
 tapi saya memang sokong spain pun :p

Assalamualaikum wbt. terima kasih kepada pembaca setia juga pembaca tak setia :')
Berharap agar segala salah silap saya tatkala menaip entry ni dapat diberi teguran bersama supaya saya dapat perbaiki segala yang salah, ayat saya loklak dah..saya lapar kemungkinannya.
BYE

8 comments:

Fιℯzα Mιяzα ❥ said...

untunglahh dia ada tunang . moga berbahagia yea :)

Anisa Hang Tuah said...

wah skyping!

bestnyaaa

semoga berbahagia dear =)

lyana kamal said...

Fieza Mirza : hee. memeylah! :p thank youu :')

lyana kamal said...

Anisa Hang Tuah : wewee. best! :') thank youu

◕ Kawaii D Y S H A ◕ said...

semoga cpt jodohnya n berbahagia hgga akhir hayat

lyana kamal said...

Hehee okay :) ty DYSHA.. nak ada twin macam kak dysha. hihik :p

Ika said...

sweet. :D

lyana kamal said...

Thankyouu Ika :))