Entri gila babengg!

Assalamualaikum wbt.
Roarrr! nama saya batman, tapi mak ayah saya bagi nama saya lyana, tapi saya suka batman, tapi petang ni panas sangat doh, tapi tadi saya lepak aeon dengan coursemate saya, tapi saya takjumpa buku tu, tapi saya pelik, tapi saya biar je kan lah, tapi battery laptop nazak dah, tapi saya nak tulis lagi, tapi member saya ni, gilerrr addict dia dekat anime, saya tunjuk dia kat awak semua taw..


6 comments:

Syarafi[skyforce331] said...

kawan lyana tu mesti otaku kan??

lyana kamal said...

huhuu. otaku tu ape dia?

nuha ahmad said...

tapi gambar first:
kawaiiii ney ^^

Cik Fie said...

LAGI 11 ORANG DIPERLUKAN UNTUK JOIN GA NI !!! JOIN CEPATT !! :)
http://mynameishafizah.blogspot.com/2012/05/random-giveaway-by-cik-fie_26.html

.::: Princess MOMOY :::. said...

tee tu mmg ohsem la dear lyana

lyana kamal said...

@nuha ahmad : terima kasih :)

@princess momoy omey omey : hehee, yup! memang ohsem habis XD