there is NO tittle! ;]

#Assalamualaikum.
heyy blogger tegar sekalian, lapar dol..nak tido tak lena gara gara kredit habis takdapat nak contact my dear darling. darling! wht r u doin' ryte now? erhh,imissubebeh! seronok tak tadi dapat mms? simpan taw photo tu wat kenangan dikala kau sunyi..aku senantiasa dihati mung..Hoh, korang mesti tertanya-tanya ape kaitan photo atas ni dengan entry ni,kan kan? haha~ aku pun taktahu lah kenapa. lembu atas ni pet aku, nama dia ibubusuk, dia suka tido atas katil aku tak kira detik pagi petang senja o malam, perangai dia memey tak senonoh..dahla takpenah mandi tah macam mana bulu boleh lembut, ubat apetah dia telan.hohoho! padan muka kau, malam ni takboleh tido dalam bilik, ayah soh duduk luar, ngahngahngah(muka setan). btw, ibubusuk adalah kipas besar, maksud aku big fan kepada barang jenama PDI n CONVERSE. tak pecaya? hooyk,tengok ni
kan kan? siap pose sana sini dengan barang aku..engong punye lembu! roarr~
okay, bye!

1 comment:

Ika Halim said...

bagitahu lembu , kau perkotak katik kan dia :p