Ciri Lelaki Yang Aku Idamkan

Masih belum terlambat untuk aku join segmen Apit
huhu, selamat pagi semua, tadi aku saje bw kat dayahpunyerbelog.. 
nampak segmen dari apit ni. First time dol join segmen apit,
 first time jugak bw situ.Hihi, jom follow aku start-kan ciri ciri tersebut =
BF saya suka joker..sape nak join klik banner kacak atas ni
expired date:8/11/11 -12tghri-

*p/s for>Apit: aku pilih doodle tu sebab aku suka warna merah! 
nak request doodle main gitar boleh?-hihi
[berharap saya tersenarai dalam list pemenang =) ]

6 comments:

Anonymous said...

hai...selamat berkenalan...saya dtg dri segmen yg sama :)

wah...kreatif3...edit gune gambar jdi simple je pun dh menarik ^_^

alonso.apoyar said...

hehuu, okayy :) ty salam perkenalan

siti hidayah said...

Thanks for backlink dear. simple entry but nice =)

Btw, salam perkenalan ye ;)

cerita best said...

NICE BLOG....pakjoe nk bg tau nie pakjoe ada byk lg tip blog yg nk bg kt tuan blog jemput siggah ke laman blpg pakjoe jgn lpa tau sbb pakjoe dh follow....follow pakjoe blk hehehe

alonso.apoyar said...

hehe..welc siti hidayah :)
salam perkenalan+salam aidiladha.

alonso.apoyar said...

Okayy Pakjoe ;) sekarang juga sy pergi ke laman blog pakjoe