oyy! cik bunny ajak aku join segmen laa =]

#Assalamualaikum#
heee, tajuk nak banggaa je kan?
mentang-mentang entry tak wajib, dan dan tu aku
amek kesempatan create tajuk untuk promote segmen
serta menyokong Cik Bunny :] Goodluck sista!!
Cik Bunny ohh Cik Bunny, exceli semalam nak join dah
segmen cik bunny ni. tapi, apekandaye..ngantok dahh,
kepala anggok-anggok dah depan lappy ni*ye tak ye jee.
semua angkara aku ber-blogwalking ke blog mereka
yang ternama. Dan, aku terjumpa SESUATU..
( ikuti entry selepas ni, aku akan cerita-kan :] )
Yang cik bunny mintak tolong like tu lyana sempat
dah like semalam ...okayy, semoga berjaya menggondol
''Anugerah Blog Paling Popular'' tu taw cik bunny comel..
FYI, segmen ni juga menyambung segmen cik bunny
Jom Blogwalking (bahagian 2)
Oleh hal yang demikian, jom ramai-ramai join!!
-tekan banner taw-
-THE END-

No comments: