1234567891011121314151617181920

DIAGRAM 4.5
Based on DIAGRAM 4.5
aku kelihatan seperti pelajar yang tersangat bersedia untuk menduduki 
Sijil Pelajaran Malaysia :] .
hohaah! tipu tu-tipu tu- Langsong tak ready nyahh..setiap petang o setiap mase yang
 terluang ade je benda yang aku isi-kan. Kadangnye berfaedah, kadangnye tidak :}
Huhah-Huhahhh kat dalam kelas, budak laki main gusti-gusti, lawan tangan, sungguh praktikalnye mereka dalam subjek seni pertahanan diri. :D tadi dekat sekolah sampai aku sendiri di-ajak berlawan ala-ala smackdown setelah beliau stress melihat keadaan di-bawah,sebab budak yg baru lepas pmr tengah menggoreng ayam dan membakar otakotak. Beliau diberi nama Anwari Hamizan dan
 telah di-gilai oleh bestfriend aku iaitu Ieqa Effa Shkiyn..
takdelahgile mane, aku pn tak faham ape yg dorang rase.hahah :pnak share cerita ni,
 balik sekolah tadi cikgu bahasa melayu aku belanja makan PIZZAHUT.
 8orang cikgu support termasok rakan sepertemanannye yang mengajar
di-sekolah Munshi Abdullah..Semua nampak pelahap sebab balik sekolah, tukar baju,
solat-->dan terus ke destinasi..Setelah letih mengunyah  pizza dan pasta,
kami terus mengunyah lagi dan lagi iaitu set lunch ayam goreng tomyam di kfc,
kami take-away natang kfc tu ke rumah shkiyn sambil nuntun cerita pasta diTB2,
dan seterusnye nuntun cerita final destination5
 part yang orang mati tragis je.(shkiyn cepatkan :D ) .
Jadi konklusinya, luangkan-lah masa anda dengan orang yg tersayang 
{tunggang langgang ayat -,-}


No comments: