CONTEST BLOGKU MENAWAN KALBU BY ASKAR PINK & AMALINA.

Assalamualaikum dan selamat pagi. heheee,
sekarang jam dah pukul 6:50minit pagi bersamaan dengan hari selasa,25oktoberTahun2011..Jap lagi nak pegy sekolah dah..nanti dah balik nak join contest ni.Jom ramairamai join! support our local group bloggers^_^ .Kelik je banner bawah ni atau terus ke link --> http://ekaiseqa.blogspot.com/2011/10/contest-blogku-menawan-kalbu-by.html dan http://koreanpoplovers-amalina.blogspot.com/.dan ikut syarat2 yang telah ditetapkan.

Okay lahh..byebye blogger =) 
(will be continued)
---------------------------------------------------------
Heyhoyy, kini aku kembali..jam kini menunjukkan tepatnya pukul 8:45minit malam, sory lambat update semula. Aku baru bangun tidur ni.Letih bengong lepas balik je sekolah tadi aku terus berscooterist dengan pelekat baru di motosikal ke JayaJusco untuk mengisi perut yang lapar bersama Nurabitul 'Atiqah. Pada mulanya cuma mahu memakan eskrem mcd, tetapi apakandaya seluk lagi duit aku yang cumanya ada ringgit malaysia 2. Kitorang decide setelitinya untuk beli benda febret bila sebut mcd. Korang mesti suka jugak, benda ni: Ayam Goreng Spicy(ala carte).
"Sharing is caring" dan kitorang ke foodcourt beli satu jus kiwi dan isi perut kat situ..kitorang takde duit laa~dah guna tadi kat sekolah sempena hari koku..
Kami dibelenggu dengan beraneka masalah, kami release-kannya dengan aktiviti yang sihat.
Dengan purse yang kosong dari aku cuma berbekalkan ic,lesen L+P,membercard bowling,gambar almuzi,serta senarai nama ahli kelab usahawan(aku bendahari),ternyata aku tidak berduit. Malah daripada sahabat karibku yang comel lagi hyper cuma berbekalkan ic,membercard bowling dan yang lain taktahu lak juga kehabisan duit.. Kami ke kawasan baju2 ti:zed yang kekadangnye ade less kekadangnye takde..Kami mencuba pelbagai jenis baju,dress dan lain2..Sejenak dalam fitting room sahabat aku terfikir sesuatu?(rahsia). Kitorang letih dan mahu pulang ke rumah..keluar je pintu keluar JJ tu hujan pun turun..kami lepak sambil makan keropok mamee dan nikmati tempias hujan kat tempat park motor..
Hujan makin lebat, kami masuk semula ke dalam JJ dan terus tuju ke Popular usya barang2 yang nak dibeli untuk exam(SPM) nanti =)
Hampir satu jam setengah kitorang kat situ..dari pukul 2:30minit petang.. Okayy okayy,nak share keseronokan ni tadi team kadet polis menggondol kejuaraan lagi untuk ke berjutaan kali :)congrates kadet polis,smkbk. Juga kepada team lelaki yang join galah panjang, 5science3(takpernahwujudpon)
kami tewas ditangan korang..
Hehe.sorry bebanyak ye Eka+Amalina .berjela-jela pula entry ni..  nak share rasa happy je ;)
Hoyy bloggers lelain,
JOM JOIN CONTEST NI! SUPPORT OUR LOCAL ACTS!
haha..
pesanan cukup ringkas kepada Eka+Amalina
pilihlah saya: LyanaKamal
haha lagi :D
TAG ke:
 +Nurabiatul 'Atiqah(classmate+bestfriend)

No comments: